Opinie

Opinie w sklepie internetowym.

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym Sprzedawca wysyła do Klienta wiadomość e-mail. Znajduje się w niej prośba o wystawienie opinii z linkiem do formularza online, umożliwiającego jej wystawienie. Formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu lub zdjęcia zakupionego produktu. W przypadku braku reakcji ze strony Klienta, po tygodniu Sprzedawca ponownie wysyła zapytanie o opinię.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który osobiście dokonał zakupów w Sklepie Internetowym.
  4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep Internetowy.
  5. Za wystawienie opinii, Sprzedawca może przyznać Klientowi jednorazowy kod rabatowy na zakupy w Sklepie Internetowym o wartości 5% do wykorzystania na wszystkie produkty. 
    Kod rabatowy ma ważność 30 dni od daty jego wydania. Kod rabatowy przesyłany jest klientowi na adres e-mail podany w trakcie dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym.
  6. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy, lub osób trzecich.
  7. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/ pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca, ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia. 
  8. Wystawiona opinia może być w każdym czasie usunięta przez autora.
  9. Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie;

 

Zachęcamy również do wystawiania opinii w Googlach oraz na Facebooku. To dzięki nim możemy się rozwijać oraz sprawiać, że Wasze zakupy będą bardziej intuicyjne i łatwiejsze!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl